📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün bir çok senelerinden daha dolu, daha önemli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve umutsuzluk içinde kalırdım.”
Güzel ve sizi aydınlatacak bir kitap. Kişisel olarak görüşüm anlatılanlar ne kadar doğru ne kadar mantığınıza uyuyor olsa da günün sonunda yine kalbinizi dinliyor olacaksınız. Yani ben öyleyim ne kadar kitap da okusam kalbimin sesini dinliyorum . Kalbim mantıgımı reddediyor ve yeniyor bunu aşamıyorum...