— Beni çok düşünmeni istemem.
— Nedenmiş o! Düşünmeden edemem, biliyorsun, seni seviyorum ben. Sigarasını küllüğe bastırdı. "Nasıl kolayca söyleyiveriyor bunu. Sevmek! Kelimelere herkes kendine göre bir anlam, bir değer veriyor galiba. Bu değerler aynı olmadıkça iki kişi iki ayrı dil konuşuyorlarmış gibi olmuyor mu?"
Psikolojiyle daha önce ilgilenmediyseniz eğer Öteki kitabını anlayabilmek için ön okumalara ihtiyaç duyabilirsiniz.
Psikolojik rahatsızlıklardan olan Dissosiyatif Kişilik ( Kişilik bölünmesi ) Bozukluğu’na bir göz gezdirmenizi öneririm.
Romanın olay örgüsünde birtakım kopukluklar kafanızı karıştırsa da bir süre sonra kitabın diline hakim oluyorsunuz. Okurken çok keyif aldım. Tavsiye ederim..
İnsan Neyle Yaşar? birbirinden bağımsız 6 öyküden oluşuyor. Kısa olmasına rağmen içinde binbir anlam barındıran derinliğiyle sizi hayran bırakacak türden bir içeriği var. Ayrıca her okumada olayların başka bir boyutunu yakalayabileceğiniz eşsiz bir anlatıma sahip. Her öykünün sonunda üstüne düşünülecek izler sizi sarıp sarmalıyor. Okumayan çok az okur vardır. Yine de tavsiye ederim..