Merhabaaaaa
Dirka giriyorum pat diye
Öncelikle şöyle bir şey demek istiyorum
Bu yazicağim inceleme çok profesyonel bir inceleme değil benim
hedefim ben okuduğum zaman nasıl anlıyorsam sizlerede o şekilde anlaşılır bir şekilde sunmak
herkesin anlayabileceği şekilde.
Evet arkadaşlar hikayeye başladığımda cinayet olarak başladım.
Ama olay cinayetten daha ziyade
Cinayetten sonra ana kahraman olan mersaultın
Olaydan etkilenerek, yaşadığı serüveni anlatıyor
Yanlızligini, mutluluğu arayışı, hayat hakkında düşünceleri gibi
Ayrıca sizi şöyle bir şeyden bahsetmek istiyorum romanı okumadan önce kahramanları adılarını filan aratıyorum genelde ve aratınca da olay da sanki sadece 3 ana kahramandan oluşmuş gibi görünsede evet olay zaten 3 anakahraman dan oluşuyor ama baş 2 kahraman dan ziyade mersault 'in (başkahraman) hayat serüveninede adılari çok geçen 3 kızı var (tabiki gerçek kızları değil) onlarla birlikte çok şey yapıyor.
Arkadaşlar böyle bilgiye ne gerek vardı demiş olabilirsiniz valla haklısınız bilmiyorum işte.
Genel olarak roman da geçen olay beni çok sarsmadı evet ama kitapı okurken her 3 sayfadan 2'sinde alıntı buluyordum.
Karşıma hayatıma geçirebileceğim cümlelerle dolu bir kitap ve hayat serüveni.
Her bölüm aşıkçası hakkını vermişti
Kitap beni sıkmadı
"mersaulta ne olucak? merakı her şeye olan merakım gibi beni bırakmadı"
Su peri
Kitap ta çokça betimlemeler, tasavvuflar var kitap tam bir roman arkadaşlar.
Dedim, Yine diyorum
Muhakkak ki size hitab edecek bir
Bölümü vardır kendinize bir şey çıkartabilirsiniz.
Arkadaşlar kısacası ve bencesi bu şekilde idi.
Buraya kadar okuyan herkeseee sonsuz teşekkürlerimi diliyorum