Okumak özgürlüktür…
Düşünce özgürlüğü, hayal özgürlüğü, seyahat özgürlüğü, okuyorsunuz ve sizde yarattığı etkiler sonucunda zihninizde her şey serbest. Nasıl anlatılır bilmiyorum ama okumak bana çok iyi geliyor, okumak için daha fazla vaktim olsun isterdim ❤️✨🎉🎂 Mart Menekşeleri
İnsanlar gerçekten iyilikten hiç anlamıyorlar. En yakınınız bile yaptığınız güzellikleri görevinizmiş gibi görüyor bu nasıl bir dünya böyle
Az kaldı delirmeme 🥲