sudem

sudem
@svdem
çünkü biz ayın çocuklarıyız, koşabiliriz yıldızlara.
Neden yalnız kendimizle tatmin olup, ömür boyu yalnız kendimizi sevemiyoruz ki? İçgüdünün, şimdiye kadar olan duygularımı, mantığımı yiyip bitirişini izlemek acınası bir durum. Biraz olsun kendimi kaybetsem hemen arkasından hayal kırıklığına uğruyorum.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Büyüdükçe ürkekliğim daha da arttı. Kendime elbise dikerken bile kim ne der diye düşünüyor oldum. Kendi karakterim diyebileceğim bir şeyi aslında gizliden gizliye sevdiğim, sevmeye devam etmek istediğim halde bunu kendi üzerimde somutlaştırmak korku verici. İnsanların onayladığı bir kız olmak istiyorum hep. Bir sürü kişiyle bir araya gelince hemen nasıl da dalkavuklaşıyorum.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Edebiyat
Dağlara bir yerlere kaç. Nasıl olsa kimse seni sevmeyecek. Bir an önce öl gitsin.
Sayfa 12·Kitabı okudu
Edebiyat
Sırça fanusun içinde ölü bebek gibi tıkılıp kalan insan için dünyanın kendisi kötü bir rüyadır.
Sayfa 244·Kitabı okudu
Edebiyat
Beni sevdiğini neden hissedemiyorum? Onun sevgisinden ne bekliyorum? Ondan sevgi görmemek neden beni ağlatıyor.
Sayfa 350·Kitabı okudu
Edebiyat