Bu arada benim buradaki durumum kesinlikle cok iyi. Bu cennet gibi yerde yalnızlık kalbimin merhemi ve gençliğin bu mevsimi, benim bütün duygularla sık sık yaralanan yüreğimi ısıtıyor.
Oradan ayrıldığıma ne kadar memnunum, aziz dostum, insan kalbi ne kadar tuhaf! Seni cok severken, senden kopamazken ayrılmışız ve buna rağmen mutlu olabiliyorum! Bunu söylediğim için beni bağışlayacağını biliyorum.