Yaralı Şövalye
6/10
·416 syf.··
2026 32. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 20 Haziran 2026 19:22
Herkese Merhaba, İlk önce seriye devam etmek isteyenler için yorumunun son paragrafımına bakmalarını rica ederim, 3. Ve 4. Kitap için bir kaç bilgi bırakacağım, benim gibi takılanlar varsa boşuna paralarını harcamasınlar... Beğenmedim, büyük bir hayal kırıklığı olan bir kitap oldu. Aslında şöyke kız karakteri sevdim ve son dakika yazmış yazar herşeyi gizemli olayı bağlama olayı sevdim ondan 6 puan verdim... yoksa gidişattır erkek karakterdir fılan direk 3 puanlık bir kitaptır hatta daha da düşük olabilirdi. SPOİLER OLUCAKTIR... İlk kitapta katili öğrenememiştik ve bizi merakta bırakan bır sonla bitmişti.. bu kitabın karakterleri olan Isaiah ve Genevieve kaçırılma olayında sonra bir anda evlenmeye karar vermişlerdi filan… kitapta tam o sahneden başlıyor… Baya merak ettiğim bir kitaptı, işte katilde bulunmadı fılan bu ikisi neden evlendiler filan diye.. ama ne oldu kitabın kitabın son 100 sayfasına kadar hiç bir şey öğrenemedik… Şöyle ilk 250 sayfa ikisi aynı eve çıktılar fılan normal hayat rutinlerini- birbirlerine alışma süreçlerini fılan okuduk, ne bunları kaçıranla ilgili bir şeyler ne aralarında bir etkıleşim sacma sapan iç konuşmalarını okuduk.. aşırı sıkıldım yani okurken, bu yazarında gerekszi detay verme olayıda oldu… Şimdi gelelim benim sinir olduğum yere; kız karakter daha daha daha iyisi hakedıyor , bu sümsük İsaiah ne işi vardı yaaa, adam resmen mal katıksız mal ve midesizin önde gideydi… neden mi? Şöyle bu şimdi 3 yıl hapiste yatmış neden olduğunu bilmıyorduk,, öğrendik içerde daha cok kalsaydı daha iyi… şimdi kısaca olayı anlatayım; Bunun bir abisi Kiane (bu adamın başka seride kitabu varmış) işte bu tek gecelik bir ilişki yaşar bir kızla, sonra ayrılırlar… kız 6 ay sonra geri gelir ve hamile kalmış fılan, kaine tabiki kabul etmış hemen ama kızla
Romantizm
Yaralı ŞövalyeDevney Perry · Ren Kitap · 20268 okunma
Canavarımın Kalbi
3/10
·400 syf.··
2026 31. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 17 Haziran 2026 11:27
Herkese merhaba, Evet serinin son kitabınıda okuduk ve bitirdik... cok büyük hayal kırıklığı bir seri oldu benim için. Aşırı merak ettiğim bir karakterdi Krill ama keşke merak etmeseydim. Nefret ettim kendisinden resmen... bence rina kent tek kişi değil, bir kaç kişi olduğunu düşünüyorum, mahlas olarak rina kent adını kullanıyorlar.. Çünkü yalanın serisi ile bunu yazan aynı ayzar olamaz... Ne erkek karakter ne kadın karakter nede ilgi cekici olmayan bir kurgu yazmış... Hikaye bile aşırı basit ve ne amacla yazıldığı belli değil... intikam mı ? hayır? Güç hırsı mı ? hayır aşk mı? Asla hayır.... sadece iki hasta kişilikli insanın malca hallerini okuduk... kadın karakteri okuduğum en salak kadın karakterleri arasına giriş yaptı... evet öyle başka adam fılan sapıkça fılan şeyler yoktu ama asla karakterleri yazamamış.. en çok krill’den nefret ettimde, bide yazar onu pakhan yaptı yaa inanamıyorum Adrian varken o mal krill mı yaptın gercekten...yazıklar olsun sana beee... Bide kardeşlere olan tavrı neydı öyle acaba; kendi firavun sandığı için psilik herif onlara bile nasıl davrandı asıl senın o şekil davranılması gereken bir canavarsın... nefret = sen krill 3 kitap olmaması gereken bir seri de , smut sahneleri yazmıyorum bile atlatım... ikisinin okumak midemi bulandırdığı için hemen geçtim o sahneleri... çok bir şey yazmaya gerek yok... Bide kitabın için gay aşkı sıkıştirmış bana daha çok geldiler valla banane onlardan yaa , illa epoze edecekler yani... yoksa olmaz Asla asla okumayın bence... ama tabikide Rina kent okumaya devam, bir tane çürük cıktı dıye yazarımızı silecek değilim hahaha
Dark romance
Canavarımın KalbiRina Kent · Ren Kitap · 2026317 okunma
Reklam
3/10
·368 syf.··
2026 39. kitabı
Çok beğendiğim söylenemez açıkçası. Yazım dili çok basitti. Bir günde bitirdim hatta bitiremedim son 30 sayfada sinirlenip bıraktım. Herkesin yazabileceği, üzerinde düşünülmemiş bir kurgu olduğu çok bariz bir şekilde belliydi. Kitabın gelişi bir fiyaskoydu zaten ürün içeriğimde eksik çıkmıştı( Yayınevinin sitesinden aldım) Kitapta kadın karakterimiz fenomen bir hemşire. Ama tabi öncesi böyle değildi yıllarca kazanmak için hazırlandığı sınavda düşük puan alınca sosyal medyaya bir tepki videosu yüklüyor. Video patlıyor. Ailesi onları rezil ettiğini söyleyerek sırtını dönüyor. Babasıda tercih döneminden sonra tercihini değiştirip hemşirelik seçiyor. Zor bela bitiriyor ama çok ünlü bir fenomen oluyor ve lakabıda Asalak Fenomen oluyor. Kızımız bir gün rahatsızlanıp doktora gidiyor ve bu doktor ana erkek karakterimiz. Erkek karakterimiz birşeyi olmadığını, kahveden dolayı olduğunu söylüyor. Kadın sinirleniyor ve adama özel bir tepki videosu yayımlıyor ama tabikide düşünemediği şeyler oluyor. Stajını o hastanede yapacağı gibi. Dediğim gibi konusu çok basit. 300 sayfa gibi bir sayfa sayısı var çok ince. 1 günde biter ben birkaç saatte bitirdim. Erkek karakterimiz Merthan bekar bir baba ve 5 yaşında bir oğlu var bu arada. Kızımızın adıda Feyza. Ben 2,5 veriyorum oda ortası iyidi sonlara doğru ve başında kriz geçiricek kadar sıkıcı olmaya başladı sadece.
Asalak FenomenMerve Güner · Lapis Kitap · 202661 okunma
Hayat Çok Kısa
5/10
·364 syf.··
2026 27. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Haziran 2026 15:47
Herkese merhaba, Herkesin bayılarak okuduğu kitabı malesef ben beğenmedim, hemde hiç beğenmedim. Bu yazarın benlik olmadığını anlamış olduk... spoiler olucaktır... İlk önce ALS Hastalığının ne olduğunu ne zorluklar yaşandığına dahil bilgi almış olduk... o konu hakkında yazara tşk ederiz. Ama bence konu hakkında üstten bir anlatım olmuş.. karakterin bu dahil bir anısı fılan okumadık... neysee Şöyle anlatayım ; benim için aşırı durağan bir kitaptı, herkes duyguların cok iyi olduğunu filan söylemiş ama bana asla geçmedi. Şimdi evet kadın karakterin bir ölümcül kas hastalığı olduğunu düşünüyor, işte zaten ölücem hastalığımı öğrenmeye ve sonrada olucak tedavi sürecine girmemek için , kendinde ne olduğunu öğrenmıyor öyle hayatı yaşamaya calışıyor. Yani hayat sevince güzel filmi vardı yaa, işte ordaki kız gibi burdaki başrol kadın... kendisi pek sevmedim ama ailesi için yaptıklarını taktir ediyorum. Kızın ailesi asla katlanacak kişiler değildi. Güya üzüntüden o haldelermiş fılan yaa bir get yaaa, gel bunu külağıma anlat... kız karakteri gereksiz sevgi dolu olması beni irite etti, duygusal olarak hiç bir etkileşim olamadı. Gelelim herkesin hayran olduğu başrol erkeğimize; ben anladım ki green flag adam hiç benlik değilmiş, yani evet aşırı yardımsever, kibar fılan ama bu kadar vermek için yaşayan bir adamı bende bir etkılenme yaratmadı malaesef yani ben tabikide hayran olmadım aksine salak bence hahahaha neden mi? İlk önce kendisi bir ceza avukatı hemde baya başarılı bir avukat; nasıl biri beklersiniz böyle adamı cin göz, böyle insanları iyi tanıyan fılan ama daha 9 aylık sevgisilinin evli olduğunu kadın ona söyleyınce anladı... yuh dedim hiç mi? Bir şey anlamazsın yani aşırı trajekomik geldi... diğer bir konu ise; başrol kızla olan ilişkisi, bakın adrian gibi bir adam
Romantizm
Hayat Çok KısaAbby Jimenez · Epsilon Yayınevi · 202628 okunma
10/10
·312 syf.··
Beğendi
·
2026 26. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 31 Mayıs 2026 13:34
Bratva prensesi Rai kuzenini evlilikten kurtarmak için evliliği kendisi kabul eder. Eşinin ise yıllar önce onu terk eden koruması Kyle Hunter olacağını hesaba katmamıştır. Peki aradan geçen onca yıldan sonra Kyle neden geri dönmüştür? Rai yalan üçlemesini okuduğumdan beri merak ettiğim ve sevdiğim bir karakterdi. Erkek egemen bir dünyada özellikle Bratva'da kendi ayaklarının üzerinde duran çok güçlü bir kadın. Zekası ve gücünün sırf kadın olduğu için arka plana atılmasını okumak onu ettiği kadar beni de sinir ediyor. Kyle'ı tabikide sevdim. Ağzı bozuk karakterlere karşı bir şeyim var sanırım (⁠ ⁠ꈍ⁠ᴗ⁠ꈍ⁠) Nikolai'ın kime çektiği belli (⁠≧⁠▽⁠≦⁠) Rina'nın kitapları beni çok içine çekiyor özellikle mafya kitapları kalp ben yani. Arian ve Kirill beylerimizi görmek de her zaman bir mutluluktur. (⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)
Güç TahtıRina Kent · Ren Kitap · 2026175 okunma
Veba
5/10
·416 syf.··
2026 24. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 25 Mayıs 2026 15:02
Herkese merhaba, Merak ettiğim bir kitaptı ama tamamıyle boş bir kitap olarak bittirdim. Aşırı sıkılarak zar zor bittirdim.. Kitap; mahşerin dört atlısı olan veba’nın dünyaya gelip herkese hastalık bulaşıtırp insanlığı öldürüyor, kız karakterde insan hali ile kahramcılık yapıp vebayı öldürmeye calışıyor fılan.. zaten ilk sahnede direk kendini feda edıyor vebanın gecçtiği yerde beklıyor bir güzel vuruyor onu sonra üstüne canlı canlı yakıyor adamı... bir an o sahnede şok oldum... vurmayı geçtim, canlı canlı birine yakmak aşırı şeytanca geldi neysee... işte tabikide veba ölmüyor yeniden diriliyor fılan, kızıda kendine esir alıyor cezanlandırmak için , at üstünde onunla beraber gıdıyor, geçtikleri her yerde olan ınsanlar hastalık bulaştırıp öldürüyor veba.. Kitap tam bir slow burn... ben normalde okurum severim de bunda hiç sevmedim... ne konunun ilerleyişini nede karakterleri... hiç birini begenmedim.. işte kız bir yandan adama yani vebaya karşı bir şeyler hissetmeye başlıyor bir yandanda adamda nefret edıyor... nefrette haklı bebek cocuk demeden herkesi öldürüyor... ben kitaba başlamadan farklı bir şeyler okuyacagımı sandım, böyle nefretle aşka arası bır şeyler olucak insan ve veba savaşcak fılan olcak sanıyorum öyle bir şey yok ... kız yaralanıyor veba ona bakıyor aynı şey tekrarlanıyor kitap sonuna kadar ve yolculuk boyu bır evlerde kalıyor fılan ayy yazarken bile sıkıldımm. O kadar sıkıcıydı yani kitap, işte aşık oluyor veba kıza ınsani duygular beslıyor , kızda hıssedıyor ama kendine yediremıyor kendi ırkını öldüren adam karşı bır şeyler hıssetmeyi, işte bır kaç olay oluyor fılan bunlar yattıyor... ayyy sanki yaşlıların seks sahnesi okudum yani... o kadar sıkıcı... ve ne olmazsın vebada bakir cıkmaz mı? O zevkten sonra kıza daha çok aşık olur hahahahah
Macera
VebaLaura Thalassa · Martı Yayınları · 202615 okunma
Reklam
Reklam