Tayfun DK

Tayfun DK
@tafo
7/10
·159 syf.··
Beğendi
·
2021 19. kitabı
Çok zor temin etmiştim. Çerezlik bir kitap. Stephen King külliyatını tam anlamıyla toplamak için baya bir para vererek almıştım. Kargoyu açıp bol resimli incecik bir kitap görünce şaşırmıştım. Hikayeyi 1 saate bitirebilirsiniz. Kitap da bolca resim de mevcut.
Kurtadamın DöngüsüStephen King · Altıkırkbeş Basın Yayın · 2001600 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
9/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2021 25. kitabı
Beklentilerimin üzerinde çıkan kitaplara bayılıyorum. Tesadüfen elime geçti ve hızlıca bitirdim. Benden sonra eşim de okudu o da çok beğendi. Daha sonra Emily Blunt'un başrolde oynadığı filmini izledik film de iyiydi. Rachel alkol bağımlısıdır bu bağımlılığı yüzünden eşinden ayrılmış evinden olmuş ve işini kaybetmiştir. Geçici süreliğine arkadaşının evine taşınmıştır ve her sabah işi gidiyorum diye evden çıkar trene biner akşamda aynı trenle geri döner. tren de bile gizli gizli alkol kullanmaya devam etmektedir. bu yolculuklardan birinde gözü dışarıdaki bir olaya takılır. Romanımız bu dakikadan sonra hız kazanıyor. Gizem, gerilim ve bilinmezlikler kitap sonuna kadar size eşlik ediyor. Tavsiye ederim. 10/9
Trendeki KızPaula Hawkins · İthaki Yayınları · 202013,7bin okunma

Tayfun DK

, bir kitap okudu
9/10
·256 syf.··
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2021 37. kitabı
Stephen King
8.3/10 · 376 okunma
7/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2021 27. kitabı
Neil Gaiman için söylenecek bir söz yok zaten. Boş zamanınız varsa bir fırsat verin derim. Okuduğunuza pişman olmazsınız. Daha iyi olduğunu düşündüğünüz kitaplarınız varsa da ilk onları okuyun 10/7
Mezarlık KitabıNeil Gaiman · İthaki Yayınları · 20191,599 okunma
5/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2021 28. kitabı
“Kafes” kitabından sonra ne umutlarla temin edip okudum. Tam bir hayal kırıklığı. Yazarın tarzı bu sanırım tüm kitaplarını okudum genelde ucu açık bir sonla bitiyor buna eyvallahım ama bu romanının başını da sonunu da beğenmedim. Yazarın kendisi de müzikle uğraşıyor sanırım biraz zorlama bir kitap olmuş. Tavsiye etmiyorum :) “ Kafes” kitabını kesinlikle okuyun! 10/5
Kırmızı PiyanoJosh Malerman · İthaki Yayınları · 20171,970 okunma