"Hiçbir şey söyleme," diyerek sözünü kesti Fatıma. "İnsan sevdiği için sever. Aşkın hiçbir gerekçesi yoktur."
Ama, gene de yanıtladı delikanlı:
"Seni seviyorum, çünkü bir düş gördüm, sonra bir krala rastladım, billuriye sattım, çölü geçtim, kabileler savaşa tutuştular ve bir simyacının oturduğu yeri öğrenmek için bir kuyunun yanına geldim. Seni seviyorum, çünkü bütün Evren sana ulaşmam için işbirliği yaptı."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...
"Aslında herhangi bir şeyi temizlemen gerekmezdi. Kuran'ın yasası aç insanları doyurmayı buyurur."
"Peki öyleyse neden benim bunu yapmama izin verdiniz?" diye sordu delikanlı.
"Çünkü kristaller kirliydi. Ve ikimizin de kafamızdaki kötü düşünceleri temizlememiz gerekiyordu."
Ağladı. Tanrı adil olmadığı için, kendi düşlerine inan insanları bu şekilde ödüllendirdiği için ağladı. "Koyunlarımın yanında daha mutluydum ve mutluluğumu çevremde bulunan insanlarla paylaşıyordum. Geldiğimi gören insanlar beni iyi karşılıyorlardı. Şimdi kederli ve mutsuzum. Ne yapacağım? Daha katı olacağım ve bir insan bana ihanet ettiği için de artık kimseye güvenmeyeceğim. Kendi haziemi bulamadığım için gizli hazine bulan herkesten nefret edeceğim. Ve bütün dünyayı kucaklayamayacak kadar küçük biri olduğum için , sahip olduğum az bir şeyi her zaman korumaya çalışacağım.