Bu sayfayı kitaplara olan tutkumu paylaşmak, edebiyat üzerine düşüncelerimi aktarmak ve kitapların dünyasında derinleşmek için kurdum. Benim için burası, kitapların rehberliğinde kurulan entelektüel bir alan.
Bu platformda, kitaplar hakkında derin sohbetler etmeyi, birbirimize okuma önerilerinde bulunmayı, yazarlar ve eserler üzerine tartışmayı çok değerli buluyorum.
*Ancak, tanışma taleplerinin özel/ikili ilişki arayışına dönüştüğünü fark ediyorum ve bu durum beni oldukça rahatsız ediyor. *Buradan açıkça belirtmek isterim ki; sayfamda sevgili veya romantik bir ilişki amaçlı tanışma taleplerini kabul etmiyorum. Bu tür mesajlar atarak beni lütfen rahatsız etmeyin.
Kitaplar üzerinden kurulan samimi ve seviyeli tüm dostluklara kapım her zaman açık. Edebiyatın birleştirici gücünde, buluşmak dileğiyle.
Anlayışınız ve sınırlarıma gösterdiğiniz saygı için teşekkür ederim.