taskindeniz

taskindeniz
@taskindeniz
“Kitap okumak hususi bir sanattır.” K.Atatürk Kendini onaylamak için değil, kendini yıkmak için, kendini aşmak için oku...
Bizler ölümün çocuklarıyız, hayatın aldatmacalarından bizi o kurtarır. Hayatın derinlerinden seslenir, yanına çağırır bizi. Ve biz, henüz insanların dilini bile anlamadığımız yaşlarda, ara sıra oyunlarımızı yarıda kesiyorsak, bunun nedeni, ölümün seslenişini duymuş olmamızdır...
Sayfa 64·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
Ölüm olayı aslında korkunç bir şey; ya öldüklerini kavrayanların hissettikleri? Yaşlılar vardır, gülümseyerek ölürler, uykuda sağdan sola döner gibi veya sönmesi gibi yağı biten bir lambanın. Ama sağam bir genç, ölüme karşı var gücüyle savaştıktan sonra birdenbire ölürse neler hisseder?
Sayfa 63·Kitabı okudu
1000Kitap
Ben çoğu zaman, unutmak, kendimden kaçmak içim hatırlıyorum çocukluğumu. Kendimi hasta olmadan önceki gibi hissetmek için.
Sayfa 55·Kitabı okudu
1000Kitap

taskindeniz

, bir kitap okudu
8/10
·224 syf.·
Beğendi
·
7 günde okudu
·
2020 14. kitabı
Ali Güneş
8.6/10 · 96 okunma
Mümkün müydü bu kadının, bu kızın, bu azap meleğinin (ona ne ad vereceğimi bilmiyordum) bunca sükunetine, bunca tabiliğine rağmen, öyle ikili bir hayatı olsun, mümkün müydü?
Sayfa 24·Kitabı okudu
Reklam