Hayat çok yorucu.Hepimiz kaldık yüklerimizin altında.
Sayfa 142·Kitabı okudu
Doğurdum, emzirdim, büyüttüm, geceleri başlarında bekledim, okula gönderdim, her şeylerine yettim ama büyüdüklerinde hiçbir dertlerine derman olamadım.
Sayfa 143 - Doğan Kitap·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
“Gücümüz yok anne. Hayat çok yorucu.Hepimiz kaldık yüreklerimizin altında.”
Alıntı
"Yorulmak hoşuma gidiyor. Neden biliyor musun? Yaşlılıkta insan yorgunluğuna bir sebep arıyor."
Sayfa 192·Kitabı okudu
"Yaşlılıkta insan yorgunluğuna bir sebep arıyor."
Hayat çok yorucu... Hepimiz kaldık yüklerimizin altında.
Reklam
Reklam