İnsanların tatlıyla beslendiği yeter, bundan mideleri bozuldu. Biraz acı ilaç, katı şeyler gerek onlara.
---------------------
Hastalığın belirtilmiş olması bile yeter, nasıl iyileştirileceğini Tanrı bilir.
Biz budalalar! Yemeğe tatlıyla başlarsak ve tatlı üstüne tatlı yersek, midemizi ve sanatın bizi davet ettiği iyi, güç veren, besleyen bir yemeğe duyduğumuz iştahı bozmamız işten bile değildir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sanırım en mühim mevzu tevekkül. Kaosun sahibi, hakimi olmak insanın harcı değil. Bunu az çok bilir her maceracı. Sürur ile hüsran peşpeşe gelir. İçindedir daima tatlıyla acı.