seems

seems
@tayfcadisi
çünkü önünde sonunda, insan neyse odur.
Söyle kalbine! İnsan huzuru kendi kendine vermezse, onu dışarıda boş yere arar.
Sayfa 42·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Kendi kendimden de, başka hiç kimseden de hoşnut değilken, gecenin sessizliğinde, yalnızlığında, kendimi bağışlamak, biraz da gururlanmak isterdim.''
Sayfa 23·Kitabı okudu
Felsefe
Varsın herif saray memuru olsun, ünvandan ne çıkar; elle tutulmaz, gözle görülmez. Kamer-Yünker oldu diye Tanrı ona üçüncü bir göz vermemiş ya, burnu ağzının altında değil; herkes gibi ağzıyla yiyip öksürür, burnuyla koklar, hapşırır... Hepimizden farksız bir insan demek istiyorum. Üstünlüklerinin nereden geldiğini düşündükçe aklım karışıyor adeta...
Felsefe
Birbirimizi anlamadan vedalaştık. Bu dünyada birinin diğerini anlaması o kadar kolay bir şey değil.
Felsefe
“Her nerede değilsem, orada mutlu olacakmışım gibi gelir.”
Sayfa 76·Kitabı okudu
Felsefe