📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Kendi kendimden de, başka hiç kimseden de hoşnut değilken, gecenin sessizliğinde, yalnızlığında, kendimi bağışlamak, biraz da gururlanmak isterdim.''
Varsın herif saray memuru olsun, ünvandan ne çıkar; elle tutulmaz, gözle görülmez. Kamer-Yünker oldu diye Tanrı ona üçüncü bir göz vermemiş ya, burnu ağzının altında değil; herkes gibi ağzıyla yiyip öksürür, burnuyla koklar, hapşırır... Hepimizden farksız bir insan demek istiyorum. Üstünlüklerinin nereden geldiğini düşündükçe aklım karışıyor adeta...