insanlığımı yitirirken.

insanlığımı yitirirken.
@tearsofrei
Ölümü benimse.
"Bir yalnızlık marşıdır çalınıyor uzaklarda, Gün ışığı arkamızda kaldı bak.."
Reklam
"Kitaplar birikiyor, saçlarım uzuyor, her yerde gümbür gümbür bir telaş. Gencim daha, dünyayı görmek istiyorum. Öpüşmek ne güzel, düşünmek ne güzel, bir gün mutlaka yeneceğiz !"
"Bu nedir böyle gün mü günsüzlük mü? Hangisine kapıldık, nerelere atıldık?"
Alıntı
Anlamıyor musun? Gökyüzü güneş olsa Sensiz karanlıktayım ‏‏‏‏‏‏‏‏
Edebiyat