Sezen Aksu şarkıları bize bir şey anlatmaya çalışıyor: Bütün acıların, bekleyişlerin, talihsizliklerin bir değeri bir sonucu; bir nedeni olduğunu… Hiçbir şeyin hiçbir duygunun yok olmadığını her şeyin zamanını beklediğini belki de… Şeytan da bizden yana melek de… Kaybetmemiz mümkün değil, geriye söylenecek tek bir şey kalıyor. Bizi üzdüğün, sevindirdiğin, kaybettirdiğin, kazandırdığın, beklettiğin kavuşturduğun için,
hayat sana teşekkür ederim.
insan görmekle bile bazı şeylerin ağırlığına dayanabilir, avunabilir, hayal kurmaya devam edebilir. sen anlamazsın tabii. anlamak için, insanın bazı eksik yönleri olmalı.