"Tarih tek yönlü bir yol. İleri doğru yürümeye devam etmek zorundayız. Ama her zaman ileri bakmak zorunda değiliz. Bazen de etrafa bakınıp gördüklerinizin keyfini çıkarabiliriz."
Karanlığın anlamını kavradığında ışık olunur...Sen bütün sıradan insanlar gibi birlik nedir bilmiyorsun. Ben sana git be karanlığı öğren diyorum, bu her şeyin temelidir. Işık olma! Bu tek yönlü bir yoldur.
Her nasılsa çoğu kadın, bacaklarını aralamak için, melodramlarda olduğu gibi, karşısındakine kendi değerini belirtmesi gerektiğini sanar. Fakat, neredeyse zavallılığa kaçan bu masum yanılgı, aslında kadınları tek yönlü bir ruhsal tacizin kurbanları haline getiren en önemli etkendir ...
Boşanma, konuşulduğu anda, "Güzellemesini mi yapıyorsunuz?!" denir ya... Oysa az konuşulan bir konudur ve konuşulmayı hak eder. Insanın hayatında bu kadar önemli bir yer kaplayan bir kontratı tek yönlü bir şekilde bitirmeye hakkının olmasıdır boşanma. Kulağa hiç iyi gelmez bu ve fakat evlenirken iki kişinin onayı illaki gerekir, boşanırken ise tek kişinin talebi yeterlidir.
Kişi; geride bıraktığı ilişkiye dair, finansal ve yasal zorunlulukları elbette yerine getirmek zorunda ama bir ilişkinin içinde olmak zorunda değil.