Yine çok okuyamadım ama ya yarına telafi ;)
Üstüne yaşanmışlıkların sindiği eşyaları daha bir seviyordu. Haziran Kalsın
1000Kitap
"Âlemde ziyâ kalmasa halk etmelisin halk Ey elleri böğründe yatan şaşkın adam kalk Ye's öyle bataktır ki düşersen boğulursun Ümîde sarıl sımsıkı seyret ne olursun Feryâdı bırak kendine gel çünkü zaman dar Uğraş ki telâfi edecek bunca zarar var" Mehmet Âkif Ersoy
Reklam
Kendimle hasbihal…
Gözümü sıkıca kapattım Bir şeyleri unutmak istiyor gibiydim Ama hatırlamak istedim, Belkide hiç olmamak. Sonra yeniden kendim olmak istedim. Baktım uzunca... Pencereden yansıyan ışığın duvardaki aksine baktım. Bir hayâlim vardı onu hatırladım. Sonra hayâlime ulaşmaya engel, önüme koyduğum koca dağlara baktım... Ve o an, zihnimde hepsi eriyip gittiler Anladım ki birkaç tepecikten ibarettiler. Gözümde neyi büyüttümse önümde taş olarak onu gördüm. Ben kendim koymuştum ,kendim örtmüştüm hayâllerimle aramdaki perdeyi.. Evet şimdi fark ettim ama bunun bir ehemmiyeti yok.. Yolum yürünmemekten ot bağlamış. Menzilimin tahayyülümdeki rû’yeti gittikçe azalmış. Benmişim aslında kendime engel. Kurduğum, kurguladığım , önüme çıkardığım ne varsa hepsi bir çengel, Bir domino misâli dokunmamla dökülüp gittiler. Ben mi? Hayır, beni götürmediler... Ben yine buradayım, geceye birazcık hüzün bıraktım. Bir acılık hissettim damağımda.. Ve başka bir acı, bağrımda...
Neşet Ertaş şöyle demiş;
Geçinmeye gönlü olan geçinir. Anlaşmak isteyen orta yolu bulur. Telafi etmek isteyen eder. Önemseyen gösterir. Kısacası "ben böyleyim" diye bir şey yok. "ben sana karşı böyleyim" diye bir şey var.
Alıntı
Az önce Beni Asla Bırakma kitabının filmini izledim “Never Let Me Go” hâlâ gözlerim yaşlı çok iyi bir uyarlamaydı bence ama Ruth ve Kathy’nin vedalaşmasını koymamışlar çooook büyük eksiklik bu arada neyse son yarım saatin duygu yoğunluğu telafi ediyor neyse ki, bir de sonun kitapla çok tutarlılığı yok yani sonuç doğru verilmiş ama olaylar öyle gelişmemişti ama sadece son 30dk böyle geri kalan tüümmm kısımlar neredeyse aynıydı izlerken kitapta altını çizdiğim kısımlar geldi aklıma çok duygulandım ya harika bir film… sanırım izlediğim en iyi uyarlamaydı daha iyisi benim için şimdilik yok:) (+13 bir film bence bu arada olaylar psikolojik açıdan çok ağır bir de çok değil ama bir iki sahne +18 var onun dışında bir şey yok) Harika bir filmm Kesinlikle izleyin ve izlettirin İyi keyifler diliyorum hepinize:) Rüveyda
Bazı gecikmeler de rahmettir.
1000Kitap
Reklam
Reklam