özge

@bambasska·
·
sabitlendi
Umarım bende ögrenirim
Bir gün, "sildim pişmanlığı payıma düşen hayattan" dedim. O günden sonra kusurlarımı sevmeyi öğrendim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şehir, sana zırhlarını kuşanmayı öğretti. Umudun tükenmeye yüz tuttu, gecelerin uzunluğundan. Boğdu her yönüyle günlerin belirsizliği ... özge
“Yapıştırsam da parçalarını hayatımın Su sızdırıyordu çatlaklarından.” Didem Madak
"Âlemde ziyâ kalmasa halk etmelisin halk Ey elleri böğründe yatan şaşkın adam kalk Ye's öyle bataktır ki düşersen boğulursun Ümîde sarıl sımsıkı seyret ne olursun Feryâdı bırak kendine gel çünkü zaman dar Uğraş ki telâfi edecek bunca zarar var" Mehmet Âkif Ersoy
Bir kez kendimi bulabilseydim... Acım biraz da olsa hafiflerdi.
''... ne duruyorsun? Gemilere bin, trenlere atla...'' Kendinin Avcısı "Kendi içine yürümek ve saatlerce kimseyle karşılaşmamak..." Rainer Maria Rilke ''Lâkin tek korkum: yarın ölebilirim kendimi tanıyamadan.'' Sadık Hidayet youtu.be/H7uakHWdSr4?si=...