özge

Çok geç alıştım ben yaşamaya.” Kinyas ve Kayra Reyhan’dan; Belki de bu yüzden hep biraz geriden geldim hayata. Çocukluğum herkesin özlediği türden bir çocukluk değildi belki. Bazı insanlar anı biriktirir, bazıları acı. Ben ikincisinden kaldım biraz. Bu yüzden sevinçlerime bile temkinli yaklaştım. Mutlu olunca bozulacak sandım, gülerken içimden bir şey eksilecek gibi hissettim çoğu zaman… Yaş almakla büyünmüyormuş meğer insan. Bazılarımız yaşamayı çok sonra öğreniyor. Bir ağacı sevmeyi, bir kitabın içinde kaybolmayı, bir dostun sesinde dinlenmeyi, bir akşamüstünü telaş etmeden izlemeyi… Ben hayata geç kaldım belki. Ama yine de geldim işte. İçimde hala çocukluğundan bir şeyler arayan o çocukla birlikte, buradayım… Dünyada… Vesselam…
Alıntı
özge
Kendim yazmışım gibi ...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bekliyoruz 1k
En sevdiğiniz şiirin bir dörtlüğünü bizimle de paylaşır mısınız:)
1000Kitap
özge
#276579321
Çocuklar ilkin anne babalarını severler; büyüdükçe onları yargılamaya başlar, nadiren de affederler. Dorian Gray'in Portresi Oscar Wilde
Alıntı
Mehmet B. isimli okura yanıt verildi
özge
Mehmet B. üzüm üzume baka baka kararır birçoğumuz öyleyiz