Bebekleri boğanlar da mutlaka acı çekiyorlardı; bu da mazoşist bir duyguydu. Ve galiba geleneklerin getirdiği mazoşizm, insanların giderek kanıksadıkları, alıştıkları, vazgeçemedikleri, iyidir diye savundukları, nihayet zevk aldıkları bir şeye dönüşüyor.