zeynep

zeynep
@tenhalarda
insan bir damla kan ve bin endişe
Bir insan bir insana elbet yeterdi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Okuyun diyor, okuyun. Çünkü mürekkebin akmadığı yerde kan akıyor."
“Fakat beklemek lazım...Uzun zaman!”
Ama bir kere. Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık, adeta bütün insanlığa dağılmıştı.
Ayrılık biraz da ölüme benzemez miydi.?