zeynep

zeynep
@tenhalarda
insan bir damla kan ve bin endişe
Ama bir kere. Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık, adeta bütün insanlığa dağılmıştı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ayrılık biraz da ölüme benzemez miydi.?
"çünkü insan, bastırdığı duygunun esiri olur..."
Ölümü ne güzel tasvirlemiş Cahit Sıtkı; ''Bir kere misafire çıkmış adın...istesen de gideceksin, istemesen de..''
"Der misin ki bir gün; İnşaallah çok bekletmedim seni.."