zeynep

zeynep
@tenhalarda
insan bir damla kan ve bin endişe
"çünkü insan, bastırdığı duygunun esiri olur..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölümü ne güzel tasvirlemiş Cahit Sıtkı; ''Bir kere misafire çıkmış adın...istesen de gideceksin, istemesen de..''
"Der misin ki bir gün; İnşaallah çok bekletmedim seni.."
"Denemediği bir şey kalmayan insan, acaba bir gün insan olmayı deneyecek mi?"
Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar, Ne de şeytan bir günahı, Seni beklediğim kadar.