Neriman kalınca sesiyle tekrarladı kocasının sözünü:
-Yaşamak güzel şey be kardeşim.
Konuklarım kocalmamış. Onları son görüşümde kaç yaşındaysalar o yaştalar, ama ben altmışımın içindeyim. Beş yıl daha yaşayabilirsem...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anuşka'nın elinden tutuyorum. Kerim: "Bir yere kaçacak diye mi korkuyorsun?" dedi. "Bilmem, içimde hep birdenbire yitirivereceğim,duman olup,kuş olup uçuverecek durup dururken diye bir korku var." " Sahi mi söylüyorsun? Yoksa numara mı?" "Sahi." "İnsanların aklına böyle şeyler yalnız romanlarda gelir sanırdım."