Kitabı az önce bitirdim . Yazar çok büyük emek vererek gerçekten uğraşmış. Kendisini tebrik ediyorum. Kesinlikle çerezlik bir kitap değil daha çok ağır ağır okunacak bir kitap gibi geldi bana. Eğer sabırlı bir insansanız bu kitaptan zevk alabileceğinizi düşünüyorum. Kitap yavaştan ilerliyor ama sabredince tatmin duygusunu hissedeceksiniz.
Beklentim yoktu kitaba başlarken, iyiki de yoktu. Böylece kitaba başlarken nasıl afalladığımı hatırlayıp gülümseyebiliyorum. Livaneli'nin kalemini ilk okuyuşum ve kitap beni gerçekten etkiledi. Karakterlerin gerçekte varmış gibi hissettirmesi çok güzeldi. Kitabın içeriğinden bahsetmedim ama beğeneceğinizi düşünüyorum. Okumaktan pişman olmadığım bir romandı.