Özdemir Asaf dememiş miydi;
"Sevgi, evde üretilmemişse, başka yerde öğrenmenin çok güç olabileceğini öğrendim." diye.
"Eşimin beni hala sevdiğini, tabakta iki elma kaldığında küçüğünü almasından anlayabileceğimi öğrendim
Eğer değil,
Çünkü değil,
Rağmen sevenlerdenim.
Kalbimin rotasına göre,
Aynalarda gülen yüzün mimarı olandır.
Hayata pembe gözlüklerle de bakmayı hatırlatandır
Velhasıl sevmek zor meziyettir, cesareti olana...