Bir bilgeye,"insanlar neden kitap okumuyor?"diye sorarlar . Bu soruyu duyunca acı acı güler bilge ve şöyle der."Birbirlerinin canına okumaktan ,niyet okumaktan ,bildiğini okumaktan kitap okumaya fırsat bulamıyorlar.
Zekeriya Efiloğlu
Bu bayramın herkese hayırlırlara vesile olması ümidiyle,Hayırlı bayramlar 🍬🐏
Dipnot: Et ve Şekerin fazlasına dikkat. 😂sonra hepsi kalori olarak size dönüş yapabilir.