bayıldım. bu Wilde'dan okuduğum üçüncü kitap olacak ki cidden bayıldım. içinde oscar wilde'ın hayatına dair birçok parça barındırdığını da düşünüyorum. özellikle şu paris sohbetinin geçtiği sahnede. ne kadar güzel bir dönüş olduysa karakterler arasında ağzım açık kaldı. ayrıca george karakteri bir tık lord hernynin yansıması mı? okurken aynı toksikliği hissettim. kısaca beğendiğim, kadınların okuması gerektiğini düşündüğüm bir kitap oldu. we love you oscar wilde, rip first diva in queer history.