uzun zaman sonra en sevdiğim, en çok beni etkileyen ve beni ağlatan nadir kitap. kendimi en çok patroklosa yakın hissettim, yunanların kültürlerindeki fazla fazla tecavüz ve kölelik beni rahatsız etse de ikili için buna katlandım diyebilirim. açıkçası ben yunan mitolojisine pek hakim değilim, hakim olmayı da düşünmüyorum. ama buna rağmen kitap kendini okutturdu. eğer yunan mitolojisine hakimseniz iki kat haz yaşayabilirsiniz. kısaca, bayıldım. uzun süre etkisinden çıkacağımı düşünmüyorum:)