Gᑌ̈ᑎışığı ོ

Gᑌ̈ᑎışığı ོ
@theakdgn
hiç.
Canı cehenneme başkasının yangınıyla Evini ısıtıp yemeğini pişirenin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dargınlık mı yaman, ayrı düşmek mi bilinmez. İkisi de dik yokuş.
Dünya bir penceredir; her gelen öldü geçti.