"Biz güzellikleri yalnız sivri, şişkin, süslü püslü olarak seviyoruz. Saf ve sade olanlar kolayca kaçıyor bizim kaba gözlerimizden, öylelerin ince ve saklı yanları var: insan pussuz, yıkanmış, arınmış bir bakışı olmalı ki o gizli ışıltıyı görebilsin."
Bu yılki hedeflerimden biriydi klasikleri okumak. Denemeler de çok güzeldi. Montaigne süse gerek duymadan sade bir dille fikirlerini ve düşüncelerini açıklamış.Neredeyse çoğu satırları çizdim. Çok akıcıydı.