AB.

AB.
@thebusee0
"Kalemimden çıkan söz doğru olunca; kusur bulmak için cihan toplansa, umurumda olmaz."
“Her zaman kendi kendime düşünür dururdum."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...Soyut aşk kavramı sende henüz gelişmemiş. Sen ve senin gibiler, ancak beş elmayla on elmayı toplayabilen basit insanlarsınız. Elle tutulan şeylerle düşünebilir, elle tutulan şeyleri sevebilirsiniz yalnız. Siz A ve B’den değil, üç erkek ve beş kadından anlarsınız ancak.”
Ben yanmasam sen yanmasan biz yanmasak, nasıl çıkar karan- -lıklar aydın- -lığa..
Şiir
"İşin en aşağılık tarafı şu ki yavrum, galiba yalnızlığa alışıyorum."
Yüreğimden geliyorlar...
"Ne değeri var bu duaların, söyle bakalım?" "Yüreğimden geliyorlar Jerry. Ondan fazla değeri yok."
Sayfa 41·Kitabı okudu