Aldkdşd

Aldkdşd
@thebutterflyeffect
"Öyleya her gözün başka bir bakışı var..."
Reklam
"Birbirimize nasıl bakacağımızı bilmediğimiz için. Hiçbirimiz basit, yalınkat görmüyoruz kendimizi de, başkalarını da. Kendimizde ve onlarda olmayan nitelikleri yakıştırarak bakıyoruz. Sonra bir gün gerçekle karşılaşınca düş kırıklığı... bundan dağılıyoruz."
"Bizim sevdamız artık ahirete kalmıştır, böyle bilsin.."
"-Kızken kaçtın geldin bana. Mantonun pembesi soldu Hala da aynı ayakkabı. Alamadım ki sana şöyle her şeyin en iyisinden. -Ayakkabılar eskir be Ali’m, her şey eskir. Sen eskime."