Nerden başlasam , nasıl desem?.. İlk defa aşk konulu bir kitap okudum. Ama sanıyorum ki; aşktan çok, insan psikolojisi ve aptalca bir mahsurluğun üstünde durulması etkiledi beni. Okurken sıkılmadım ve gerçekten sürükleyiciydi. Kitabın ilgimi çeken bir yanı da, yazarın bu kitabında hiç isim kullanmamış olmasıydı.(hizmetli adam haricinde) . Kitabın tamamı; aşkına sadık ama tek kişilik geçirmiş olduğu ömrünü itiraf misali
kağıda döken kadının mektubuyla geçiyor. Farkedilmemiş, görülmemiş, tanınamamış ve "unutulmuş" bir kadının mektubu... Belki de bu yüzden sevmemeliyiz diyorum ben de.. İyi okumalar.