Her hadiseyi tebessümle karşılayan bir adama "Eh... hayatta muvaffak olduğun için sen tabii daima gülersin. Ama biz öyle miyiz ya?" demişler. Adam, bir kere daha gülmüş: "Yanılıyorsunuz, hem de çok yanılıyorsunuz. Ben hayatta muvaffak olduğum için gülmüyorum. Tam tersine! Güldüğüm için hayatta muvafak oluyorum" demiş. Bu söz boşuna söylenmiş bir söz değildir. İçinde herkesin bilmesi lazım gelen bir hakikat saklı.