Hatice

Hatice
@thehaticee
Güneşi görmeyen şehirde, Söyle, nasıl yaşanır?
Sayfa 44·Kitabı okuyor
Reklam
Kimse duymadan ölmeliyim Ağzımın kenarında bir parça kan bulunmalı. Beni tanımayanlar “Mutlak birini seviyordu,” demeliler. Tanıyanlarsa, “Zavallı,” demeli, “Çok sefalet çekti...” Fakat hakiki sebep bunlardan hiçbirisi olmamalı
Ölümü bekliyorum. Bu arada vaktimi boş geçirmemek için, okuyorum.
Nihayet insanlık da öldü. Haber aldığımıza göre, uzun zamandır amansız bir hastalıkla pençeleşen insanlık, dün hayata gözlerini yummuştur.
Onu tâ içimde görüyorum; içimi görür gibi görüyorum!
Sayfa 121