“Benim yeniden oluşturulmuş aklım
diyor ki: bir halk yok oluyorsa, fizyolojik olarak yozlaşıyorsa, bunun ardından günah ve lüks gelir (yani, yaratılmışların her doğanın bildiği, hep daha güçlü ve daha sık uyarılara duyulan gereksinim). Bu genç adam erkenden sararıp solar. Dostlarınderler ki: şu ve şu hastalıktır bunun suçlusu.Ben diyorum ki: onun hasta oluşu, onun hastalığa direnmeyişi, zaten yoksullaşmış bir yaşamın,kalıtımsal bir tükenmişliğin sonucuydu. Gazete okuru der ki: Böyle bir hata,partiyi çökertir. Benim daha yüksek politikam diyor ki:Böylesi hatalar yapan bir parti,zaten bitmiştir.”