Desdemona

Desdemona
@themis_eos
Şiirlere aşık bir kız Mesaj kısmında yazı ve şiir dışında attığınız paylaşımlar ile ilgilenmiyorum , lütfen platformu uygun bir şekilde kullanın.
Bense kendi kendimden geçtim Ardımdaki bütün gülleri yakıp
Şiir
Reklam
Kibrit çakıyorsun karanlıkta badem çiçeklerini görmek için Ve Mart denizlerinde tedirgin bir çift sarnıç gemisi gözlerin Bir iş açacaksın sen başımıza ,yangın mı olur artık bahar mı ?
Şiir
Ancak sert olarak tanımlayabileceğim gözlerini gördünüz ,hiç kimse tarafından korunup kollanmamış .Hep kendi başına çaresine bakmış .Kendi başının çaresine bakmış bir kızın gözleri yumuşak ve kibar olamaz .
Sayfa 121
Edebiyat
Yaşamak düğünse , sen orada gelindin Seni soydum, dünyayı giyindim.
Sayfa 51
Edebiyat
Yalnızlığım benim çoğul türkülerim Ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi
Edebiyat
Reklam