Nur

Nur
@thennur
"Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir" diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını? Şems-i Tebrizi
En çok öğretmene dikkat etmemiz lazım. Bizde model hep öğretmenlerdir, anlattıklarıyla bir dünya kurarlar. Öğretmen iyiyse, toplumunu kurtarır.
Sayfa 149·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ama benim için gelecek hala karanlık ve bulanık
Yanımda bir dostum olsa her şey daha farklı olacaktı Ama yapayalnızdım ..
İnsan boyun eğmeye zorlanıyorsa, boyun eğmek zorunda değil demektir.
Sayfa 7
Yaşadığımız, yaşamın kısa bir bölümüdür.
Sayfa 46·Kitabı okudu