prisoner

prisoner
@thepensive
Ne mutlu Türk’üm diyene!
İstanbul
21 Kasım
32 okur puanı
Nisan 2017 tarihinde katıldı
1
Yaşamak şakaya gelmez, büyük bir ciddiyetle yaşayacaksın bir sincap gibi mesela, yani,yaşamanın dışında ve ötesinde hiçbir şey beklemeden,yani,bütün işin gücün yaşamak olacak. Yaşamayı ciddiye alacaksın, yani,o derece ,öylesine ki,mesela,kollarin bağlı arkadan, sırtın duvarda,yahut,kocaman gozluklerin ,beyaz gömleginle bir laboratuvarda insanlar icin ölebileceksin,hem de yüzünü bile görmedigin insanlar için, hem de hiç kimse seni buna zorlamamisken , hem de en guzel ,en gerçek şeyin yaşamak olduğunu bildiğin halde. Yani,öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmisinde bile,mesela ,zeytin dikeceksin ,hem de öyle çocuklara falan kalır diye değil, ölmekten korktugun halde ölüme inanmadığın için, yaşamak, yani ağır bastigindan.
Sayfa 62 - Yky
Şiir
Reklam
Bastığın yerin iki ayağının kapladığından daha büyük olamayacağını anlamaktır mutluluk.
Franz Kafka
Bazı anlar vardır, uzun ayrılık sürelerine denktir. Ama ayrılık zihnin tükenmesinden başka bir şey değildir.