Kitapta yatılı okuldan kaçan, kız kardeşi ölmüş problemli bir ergenin üç günü “ben dili” ile anlatılmış. Ama olmamış, ben beğenmedim, tavsiye etmiyorum…
Not: Bavullarıyla cumartesi geceyarısı okul yatakhanesinden elini kolunu sallaya sallaya çıkıyor, Allah aşkına hababam sınıfında bile bir bekçi var!
Kitapta yatılı okuldan kaçan, kız kardeşi ölmüş problemli bir ergenin üç günü “ben dili” ile anlatılmış. Ama olmamış, ben beğenmedim, tavsiye etmiyorum…
Not: Bavullarıyla cumartesi geceyarısı okul yatakhanesinden elini kolunu sallaya sallaya çıkıyor, Allah aşkına hababam sınıfında bile bir bekçi var!
Sorun bende mi bilemiyorum.?
Agatha Christie bayıldığım bir yazardır fakat bu kitabı basit olduğundan beğenmedim sanırım. Ya da bana basit geldi kurgusu, çünkü daha ilk andan katilin kim olduğunu biliyordum. Bunu, yeterince Agatha Christie okumaya bağlayıp birkaç kitabını daha okumayı deneyeceğim. Umarım ilerleyen zamanlarda şaşırmaya fırsatım olur.
Tavsiye eder miyim bilemiyorum. Eğer Agatha Christie'den iyi romanlar okuyayım derseniz bu kitap ilk tercihlerinizden olmasa da olur. Okuyacaksanız şimdiden keyifli okumalar dilerim. :) Agatha ChristieAcı Kahve