Hayat hakkında teori üretmiyorum. İyi midir, kötü müdür, diye sormuyorum kendim. Benim gözümde hayat kötü ve hüzünlüdür ve nefis düşlerle iç içedir. Başkalarına nasıl göründüğünden bana ne?
Başkalarının hayatı, sadece yerlerine geçip yaşama yarar ve her biri için, düşümde onlara biçtiğim hayatı yaşarım.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Varlık sonsuz bir karmaşa içindeydi, açık bir şekilde kavranıp, üzerlerine herhangi bir bilim inşa edilebilecek bazı nadir olaylar sayılmazsa, devasa topluma ulaşmak aşırı derecede imkansızdı.