Henry David Thoreau'nun deyişiyle, "İnsan yığınları sessiz bir çaresizlik içinde hayatını sürdürür," çoğu insan değerli zamanını boşa harcar ve düşlerini gerçekleştirecek zamanı bulamadığı duygusuyla ölüp gider. Bu acı verici içgörü ne kadar doğru olursa olsun, ona inanmak istemeyiz. Bunun yerine sonuna kadar umudumuzu koruruz.
Benim inancima göre, dağ havasının insan ruhunu besleyip ona ilham vermesi gibi, iklimin de insan
üzerinde bir etkisi var.
Bir insanın hayatında kaç tane sisli gün olduğunun hiç mi önemi yoktur?