geldiğimde bulmak istiyordum onu
ölümün de niyeti aynıydı
ama görünüşe göre ölüm başarılı oldu
bana sadece vazgeçmek kaldı
onu bir kez olsun görmeyi
ne çok istediğimi söyleyecektim
ama ölüm söylemişti bile aynı şeyi
ve birlikte gitmişlerdi
karşıma çıkan her acıyı
tartıyorum kısık, inceleyen gözlerle
benimki kadar ağır mı
yoksa daha mı hafif diye
uzun süredir mi katlanıyorlar acaba
yoksa yeni mi başladı?
benimkinin tarihini veremem
sanırım çok eski bir sızı
yaşamak zor mu geliyor onlara
uğraşmaları gerekli mi?
seçme şansları olsa
ölmeyi yeğlemezler mi?