içinde yaşadığımız dönemde, bu toplumda -zayıfları koruyacağına ayaklar altına alan, zavallı bir kadını, düştü diye daha da ezen bu toplumda- bir kadın tek başına bırakılamaz.
ve eğer yaşıyorsak, işin içinde bir esrarlı yan var. buna ister tanrı de, ister insan tabiatı, ister başka bir ad ver, son derece canlı ve gerçek olduğu hâlde sistematik biçimde tanımlayamadığım bir şey var...