Her birimizin nasıl kendimize özgü bir yürüyüş tarzı varsa, her birimizin hissetme, düşünme ve olaylara bakış biçimi de kendine özgü. Eğer bunu düzeltmek istersen, bu değişim bir gecede olmuyor ve eğer zorlama olursa başka yerden patlak veriyor. Doktor bana çok basite indirgenmiş bir açıklama yaptı; bu, sorunumuzun ancak bir bölümünü kapsıyor, ama sanırım onun ne anlatmaya çalıştığını anladım. Belki de kendi çarpıklıklarımıza hiçbir zaman adapte olamayacağız. Kendi içimizde bu deformasyonun yarattığı acı ve ıstırap için bir yer bulamadığımızdan ve bunlardan uzaklaşmak için buradayız. Burada olduğumuz sürece başkalarına acı vermiyoruz ve başkaları da bizi üzmüyor, çünkü hepimiz sorunlu olduğumuzu biliyoruz. Dışarıda insanların çoğu, kaçıklığının bilincinde olmadan yaşıyor.