Yıllarca bir sürü kitapla tanışmama rağmen okumayı hep ertelediğim, 23 yaşında elime aldığım bir çırpıda okuduğum bu kitap; o yorumlarda abartılan kadar güzel, etkileyici ve bittiğinde içimde minicik minicik ama bir sürü hüzünler bırakacak kadar güzeldi.
Herkesin bir Portugası var Zeze, herkes senin gibi iyi niyetli ve herkesin çevresi senin gibi iyi niyeti görmeyenlerle çevrili. Ne güzel gülümsedim yaramazlıklarına. İyi ki beklemişim okunak için seni
Şimdi çok güzel geldin