Evet Kim Jonghyun ayın 18 inde saat 23 civarlarında intihar etti hemde gazi soluyarak canı acıyarak oksijensiz kalarak kız kardeşine attığı son bir mesaj ile veda etti bu hayata öğrendiğim anda sarsıldım kendime gelemedim insanlar onu o kadar biktirimısti ki... insanlar ünlü herkesi mutlu sanıyor.. o öldü bir daha gelmeyecek onun icin dua ettim Allah'a onu bağışla diye çünkü o bende dahil bir çok kisinin hayatına umut saçtı o benim kahramanim dı o koca yürekli adam sadece 27 yaşındaydı sadece 27 insanlar o yaşta daha yeni yetişkinliğe giriyor o ise insanlar tarafından biktirip intihar ediyor onu bu hayata bu zamana kadar bağlayan tek şey fanlari ve diğer grup üyeleri bu adam beni bu kadar etkiledi ben bu kadar üzüldüm onun ailesi arkadaşlarını düşünemiyorum tüm hafta onu dinleyeceğim ve hayatım boyunca onu anacağım seni seviyorum Kim Joghyun, ölünce en çok sarsildigim müzisyenler den galiba hatta en üzüldüğüm ruhun şad olsun
Bu kitapta insanı çeken bir melankolik hava var. Kitap sanki çaresizliğin içindeki umudu yüzümüze bir ışık gibi vuruyor. Öyküde ki çocuk ne kadar küçük olsada çok zeki ve olgun iste bu yüzden hep ayakta kalabiliyor. Bizde öyle olmalıyız çünkü her caresizligin içinde bir çare vardır!