"Saraybosna'da dehşet", tekrarlıyorum Dehşet.
Saat 09.20'de Saraybosna'da şimdiye kadar görülme mis bir trajedi meydana geldi. Sırp milisler Trebevic tepesinden üç tane ağır topu Vase Miskin caddesindeki ekmek fabrikasının önünde, ekmek kuyruğunda bekle yen halkın üzerine attılar. -Beyefendiler, bu bir trajedi.
Caddenin her tarafında kopmuş kollar, bacaklar, dağıl mış bağırsaklar, her taraf kan içinde, acı çığlıklar din mor ve durmuyor. Ölü ve yaralılar tretuarların üze rinde yatıyor. Bütün cadde kana boyandı, yerler kuru muş kırmızı kanlarla kaplı. Bilanço; 25 ölü 142 yaralı.